Najczęściej zadawane pytania

Nie pamiętam hasła do sklepu Avora.pl?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj". Podaj adres e-mail i nowe hasło. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło. Formularz dostępny jest tutaj.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, Sklep realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Przy takich zamówieniach nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?

Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, prosimy o umówienie się na odbiór osobisty, wysyłają e-mail w formularzu kontaktowym lub dzwoniąc pod numer 662 444 364

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl